dinsdag 12 mei 2009

Kunstdag

Vandaag had ik kunstdag. We gingen 3 uur lang een film maken. Ik had dus géén idee wat ik me daarbij voor moest stellen. (Ja oké, een film maken. Maar wat voor? Hoe?)
De spelers waren handpoppen, en de stemmen moesten in gesproken worden.
Iedereen kreeg dus 1 taak. Nou heb ik vaak nogal problemen met articuleren (ik ga binnekort oefenen). Maargoed, je raadt het al: ik moest 1 van de 6 personages inspreken. Joepie. Feest.
Ik was de burgemeester:

De burgemeester (Y)

De tekst die ik mocht inspreken:
"Mag ik even de aandacht?
Mag ik even de aandacht?
Mensen er is gebleken dat de gekke koeienziekte uitgebroken is.
Het is ook besmettelijk voor mensen.
Geen paniek en blijf rustig.
Hoofdcommissaris Flobber is naar professor Albert Boor voor een tegengif"
En zie hier mijn über happy face tijdens het wachten tot ik mocht inspreken. Ehem. x'D
Zodra de film af is, zal ik hem posten. het kan nog wel even duren, want er moeten nog meer klassen verder gaan aan deze film.

1 opmerking:

  1. dat is toch SUPER leuk (:
    die eend is lekker, die burgemeester ook en jij natuurlijk.
    er zijn allenmaar hotte dingen op jou school!
    doe mij die school (Y)

    <33

    BeantwoordenVerwijderen