donderdag 14 mei 2009

tussenuur

Deze week heb/had ik heel veel uitval. De brugklassen gingen weg, de derde klassen hadden kunstdag, gymnasium hadden uitjes. Dus viel deze week heel veel uit. Gister had ik een tussenuur. Normaal doe ik nooit wat tijdens zo'n uur, maar dit keer ging ik economie maken en natuurkunde leren (heb vandaag een toets ._.)

Zie hier een hardwerkende Anneloes en een (op de foto even niet) nog harder werkende Karina.
En zie hier mijn O zo mooi gekafte natuurkunde boek.
Het kaftpapier is een beeeeeetje stuk. Klein beetje maar hoor;) *kuchkuch*


En ondertussen komen eenden telkens kwakend op je afgerend.

Nou hoorde ik vandaag het 2e te beginnen, maar het 2e uur viel uit. Word ik vanmorgen gebelt dat het 3e ook uitvalt. Yay, maar toen moest ik dus lekker anderhalf uur gaan niksen. Nu nog drie kwartier. Fijnn. Ik denk dat ik zo maar even natuurkunde ga leren, aangezien ik dat meteen heb. Na dat uur heb ik meteen weer een tussenuur, afijn.

2 opmerkingen:

  1. ik ik ik had die week lekker geen les (:
    en en en, die week daarvoor had ik super veel uitval.
    en die eend is lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://jijleestmij.blogspot.com/
    de blogspot van marius (Y)

    BeantwoordenVerwijderen